Top
Image Alt

Betaling & verzending

Verzending

Huidkliniek LOTT! werkt voor de logistieke afhandeling van uw bestelling samen met XXX. De vermelde prijzen op de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen €6,95 inclusief BTW en vervallen bij bestellingen groter dan €95,-. Uw bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen bezorgd. Ons streven is om bestellingen op werkdagen geplaatst voor 16:00 uur, dezelfde dag te verzenden. 

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd, is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen. Mocht je voor 16:00 uur een aanpassing willen doen, mail of bel mij. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

 

Betaling 

Om de betalingen veilig te laten verlopen heb ik gekozen voor een gespecialiseerd bedrijf die alle betalingen verwerkt, Mollie Payments. Je betaalt veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving zonder extra betalingskosten. 

 

Retour

Het is mogelijk om tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden de bestelling te annuleren, mits het product nog gesloten is en de verpakking geen beschadiging heeft opgelopen.

Na annuleren heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag retour. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €6,95 per pakket, afhankelijk van de vervoerder.

Indien je gebruikt maakt van het herroepingsrecht, zal het product in originele staat en verpakking naar huidkliniek LOTT! geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact opnemen via info@huidklinieklott.nl. Ik zal het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij retourzending goed verpakt is.

 

Garantie

Ik doe mijn uiterste best om producten zorgvuldig te versturen. Toch kan het voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets ander gebeurt waardoor je aanspraak wil maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen we zorg dragen voor een gepaste oplossing.